Regulamin świadczenia usług

Regulamin świadczenia usług w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal  

 

  1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
  • 1 Zakres regulacji
  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal, T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław, NIP: 8992241125 w tym:
    1. Regulamin korzystania z bonów upominkowych;
    2. Regulamin dokonywania przedpłaty za rezerwację usługi.
  • 2 Definicje

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

  1. Usługodawca – Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal, T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław, NIP: 8992241125.
  1. Salon – miejsce świadczenia usług (przedsiębiorstwo prowadzone) przez Usługodawcę przy T. Kościuszki 29/A, 50-011 Wrocław.
  1. Klient - podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu.
  2. Konsument - osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przedsiębiorca - podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą i zawodową.
  4. Regulamin - niniejszy regulamin.
  5. Bon upominkowy – karta wydana na okaziciela, zawierająca określony numer seryjny, uprawniająca Klienta do jego realizacji u Usługodawcy, do określonej wartości pieniężnej, bądź na wskazane usługi kosmetyczne, w zależności od wybranego rodzaju bonu.
  1. Pliki cookies - dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

  • 3 Dane kontaktowe Usługodawcy
  1. Adres Usługodawcy: T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław
  2. Adres e-mail Usługodawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Numer telefonu Usługodawcy: +48 604-79-78-75
  4. Numer rachunku bankowego Usługodawcy: 46 1160 2202 0000 0004 6448 5737
  5. Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w godzinach od 10:00 do 18:00 w dni powszednie.
  • 4 Polityka prywatności
  1. Administratorem danych osobowych Klientów, odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych jest Usługodawca.
  2. Przetwarzanie danych osobowych Klientów jest niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym realizacji Umowy Sprzedaży i założenia karty z historii odbytych zabiegów, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody internetowej, wysyłania wiadomości e-mail/SMS z przypomnieniem o wizycie, wystawienia rachunku lub faktury. Podstawą prawną zbierania tychże danych jest art. 6 ust. 1 pkt. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  3. W trakcie realizacji usługi Klient winien podać następujące dane osobowe: imię i nazwisko; numer telefonu; adres mailowy.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi przez Usługodawcę.
  5. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo do:
    1. Żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych,
    2. Żądania od Administratora sprostowania jego danych osobowych,
    3. Żądania od Administratora usunięcia jego danych osobowych,
    4. Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych,
    5. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych,
    6. Przenoszenia jego danych osobowych,
    7. Wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
  7. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak:
    1. serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu,
    2. dostawcy usługi poczty elektronicznej
    3. dostawcy usługi systemu do zarządzania gabinetem
  8. Dane osobowe Klientów nie będą podlegały profilowaniu.
  9. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  10. Dane osobowe Klientów będą przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi/realizacji Umowy Sprzedaży oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. dochodzenia ewentualnych roszczeń ze stosunku prawnego z Klientem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.), nie dłużej niż 6 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym wykonana została usługa/ dokonany został ostatni zakup przez Klienta.
  11. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu realizacji marketingu własnych produktów lub usług, tylko i wyłącznie w przypadku wyrażenia stosownej zgody marketingowej przez Klienta.
  12. Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
    1. możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
    2. dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika,
    3. do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  3. Informacje pobierane podczas odwiedzin Serwisu nie są rozpowszechniane i udostępniane innym podmiotom.
  4. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  5. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.
  1. REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONÓW UPOMINKOWYCH ORAZ KARNETÓW
  • 1 Postanowienia wstępne
  1. Regulamin korzystania z Bonów Upominkowych oraz karnetów określa zasady korzystania z Bonów Upominkowych / Karnetów Usługodawcy.
  • 2 Bony upominkowe / karnety
  1. Bon Upominkowy / karnet upoważnia do skorzystania wyłącznie z oferty zabiegów oferowanych przez Usługodawcę zgodnie z rodzajem posiadanego Bonu Upominkowego / karnetu.
  2. W sprzedaży dostępne są następujące rodzaje bonów upominkowych / karnetów:
    1. Bony wartościowe – na dowolną kwotę, nie mniejszą jednak niż 50zł
    2. Bony / Karnety zabiegowe – wystawiane na konkretny zabieg(i) w zależności od okoliczności, na życzenie klienta.
  1. Bony upominkowe / Karnety dostępne są w Salonie.
  2. Bon Upominkowy / Karnet nie może zostać wymieniony na środki pieniężne.
  3. W przypadku wykonania zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu na kwotę niższą niż wartość Bonu Upominkowego / Karnetu, Usługodawca nie dokonuje zwrotu niewykorzystanej kwoty.
  4. Istnieje możliwość dopłaty do posiadanego Bonu / Karnetu, jeśli Posiadacz Bonu / Karnetu chce skorzystać z usług, których wartość przewyższa wartość bonu / karnetu.
  5. Istnieje możliwość wykonania innego/innych zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu niż wskazanych na Bonie Upominkowym / Karnecie, po wcześniejszych ustaleniach z obsługą Salonu.
  6. W przypadku gdy Posiadacz Bonu / Karnetu nie pojawi się na umówionej wizycie, a nie odwoła jej na min. 24 godziny przed terminem wizyty, bon traci ważność. Spóźnienie na termin umówionej wizyty przekraczające 15 minut uważa się za niepojawienie.
  7. Bon Upominkowy ważny jest 3 miesiące od dnia jego sprzedaży. Data ważności umieszczona jest na Bonie Upominkowym.
  8. Bon nie może zostać zrealizowany po utracie ważności.
  9. Posiadacz Bonu zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty. 
  1. REGULAMIN DOKONYWANIA PRZEDPŁAT ZA ZAREZEROWANE USŁUGI
  • 1 Postanowienia wstępne
  1. Regulamin dokonywania przedpłat za zarezerwowane usługi określa zasady dokonywania przedpłat za usługi, świadczone przez Usługodawcę, określone w Załączniku nr 4 do Regulaminu.
  2. Pozostałe usługi, świadczone przez Usługodawcę, niewskazane w Załączniku nr 4 do Regulaminu nie są objęte obowiązkiem dokonywania przedpłat.
  • 2 Zasady dokonywanie przedpłat za usługi
  1. Przy rezerwacji usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu, Klient zobowiązany jest uiścić przedpłatę w wysokości:
    1. dla rezerwowanej usługi w cenie do 200,99 zł - 50,00 zł
    2. dla rezerwowanej usługi w cenie od 201,00 zł do 500,99 zł - 100,00 zł
    3. dla rezerwowanej usługi w cenie od 501,00 zł - 200,00 zł

tytułem rezerwacji usługi.

  1. Przedpłata, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu:
    1. w przypadku realizacji usługi na rzecz Klienta, zaliczana jest na poczet opłaty za zarezerwowaną usługę.
    2. w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy, nie podlega zwrotowi.
    3. w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta bez jego winy, podlega zwrotowi na rzecz Klienta, zgodnie z § 3 cz. IV Regulaminu.
  2. Za brak realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy uznaje się w szczególności:
    1. Brak realizacji usługi na rzecz Klienta przy braku odwołania wizyty minimum 24 godziny przed terminem umówionej wizyty;
    2. Brak realizacji usługi na rzecz Klienta z uwagi na przybycie na wizytę z opóźnieniem ponad 15 minutowym po terminie umówionej wizyty.
  • 3 Sposób dokonywania przedpłat za usługi
  1. Dokonanie przedpłaty jest równoznaczne z rezerwacją terminu usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu.
  2. Przedpłatę uznaje się za dokonaną:
    1. przy płatności w Salonie – wraz z dokonaniem płatności i wystawieniem paragonu/faktury VAT;
    2. przy płatności przelewem lub innego środka porozumiewania się na odległość– wraz z dokonaniem płatności w terminie 3 dni kalendarzowy od dnia otrzymania przez Klienta faktury proforma i po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Usługodawcy.
  • 4 Zasady zwrotu przedpłaty
  1. Przedpłatę, o której mowa w § 2 ust. 2 lit. c cz. IV Regulaminu Usługodawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia okazania dowodu dokonania przedpłaty, zgodnie z § 3 ust. 2 cz. IV Regulaminu. Okazanie dowodu dokonania przedpłaty jest niezbędne w celu dokonania zwrotu przedpłaty.
  2. Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy uiszczeniu przedpłaty, chyba że Klient zgłosił inny sposób zwrotu.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • 1 Zmiany Regulaminu
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. Zmiana następuje poprzez umieszczenie na stronie internetowej Usługodawcy nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie Klienta, którego adres mailowy posiada Usługodawca.
Poczucie Piękna Wrocław
Gabinet kosmetyczny Poczucie Piękna
Salon kosmetyczny we Wrocławiu
 
ul. T. Kościuszki 29, Wrocław
NIP 8992941192

Najnowsze opinie

Do gabinetu kosmetycznego POCZUCIE PIĘKNA i w cudowne ręce Pań trafiłam z polecenia i był to strzał w 10!!!! Profesjonalizm oraz niezwykle miła atmosfera, jaką wprowadzają dziewczyny to nie wszystkie atuty tego miejsca. Profesjonalnie wykonywane zabiegi oraz wiedza, jaką posiadają Panie spowodowały, że z przyjemnością oddaje się w Ich ręce :) - Anna M.

Strona używa pliki Cookies
Zanim przejdziesz dalej, zapoznaj się z informacją o tym, jak wykorzystujemy dane użytkowników i zdecyduj, czy się na to zgadzasz. W ustawieniach zaawansowanych możesz wyłączyć zbieranie danych. Bez Twojej zgody możemy wykorzystywać tylko pliki cookies niezbędne do działania strony. Dzięki analitycznym i marketingowym plikom cookies, możemy stale ulepszać naszą stronę w zakresie działania, treści oraz wyglądu. W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych, zażądać informacji o zakresie przetwarzanych danych lub zmienić zakres przetwarzania danych. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności.